Следвайте ни

HUGE.BG

Новата кампания на Burberry вдига летвата за корпоративен ЛГБТИ активизъм

КУЛТУРА

Новата кампания на Burberry вдига летвата за корпоративен ЛГБТИ активизъм

За да отбележи премиерата на новата си колекция, 160-годишния моден гигант Burberry представи нова фото и видео кампания, в центъра на която са многообразните лица на ЛГБТИ общността.

След като обяви, че се оттегля от британската модна марка след 17 години в компанията, главният творчески директор Christopher Bailey обяви, че последната му колекция за Burberry ще празнува пъстротата на куиър хората по начин, невиждан досега в мейнстрийм модата.

Колекцията есен/зима 2018, която бе показана в рамките на Лондонската седмица на модата, включва нова интерпретация на иконичния десен на марката – с вплетена дъга.

Но ангажиментът на модната марка към равенството съвсем не се изчерпва с това. Освен създаването на каре с цветовете на дъгата и финансиране на три благотворителни инициативи, открито гей дизайнерът е подбрал екип от млади ЛГБТИ хора за новата фото и видео кампания. Под заглавие “Увити в любов”, проектът е създаден в сътрудничество с Alasdair McLellan – фотографът, който курира изложбата на Burberry “Here We Are” – и them. – общностна платформа, покриваща широк спектър от теми през светогледа на съвременната ЛГБТИ общност.

Във видеоклипа на кампанията, който можете да видите ексклузивно в сайта на Independent, поредица млади хора, увити в новия десен на марката, се целуват, танцуват и обсъждат какво означава да бъдеш влюбен.

Кампанията включва още серия нежни портрети на куиър двойки, някои от които можете да видите по-долу.

Бляскавото представяне на новата колекция можете да видите по-долу.

 

Коментирай

Коментирай

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Още от КУЛТУРА

РЕГИСТРИРАЙ СЕ

за безплатен вход за Sofia Pride Arts Opening Party

Популярни

Последни

Нагоре